torsdag, februar 15, 2007

Happy birthday to me

i really dont feel like writing in english right now... sorry to my english readers...
Gratulerer med dagen til meg.. Hurra for meg som fyller mitt 20år ja meg vil jeg gratulere, meg i ring om kring meg selv. og ser hvor jeg vil masjere. bukke nikke snu meg om kring, danse for meg med hopp og sprett og spring. Ønske meg til lykke alle gode ting og si meg så hva vil jeg mere... Gratulere...
Ja nå har jeg da rundet 20, og ingenting har forandret seg... dessverre egentlig, eller litt... Det har vært en helt ok dag. men det har vært rart og ikke minst anderledes. Det har vært rart og litt kjipt med en bursdag der jeg ikke er på skolen og er omringet av venner og familie når jeg kommer hjem. Men det har hvertfall vært en anderledes bursdag. Jeg har vært i Paris, det har vært blå himmel, strålende sol og ca 11 pluss grader... men ja må likevell si at jeg savner snøen...

Takk takk til alle som har tenkt på meg idag og sendt meg en mld. Takk takk det betyr så utrolig mye... Savner dere alle... Gud velsigne dere. Klemmer til dere alle fra Anne Marie i Frankrike og ferdig med tenårene...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei, kjipern at jeg ikke kan komme hjem til helga når du er hjemme... får besøk av silje.. je je grattis så mye, skal prøve å få sendt noe nice hjem til helga!!!

Anonym sa...

Hei! Hvordan får du til å legge bilder der på vestre side?? Veldig takknemlig for svar!

Anne Marie sa...

jeg har lagd hele bakgrunnen i photoshop...